Tuesday, November 29, 2005


Ko i svakom štreberu, puna mi glava besmislenih informacija koje ničemu ne služe, osim što kad malko popijem, pa počnem neuobičajeno glasno da govorim, krenem da zatrpavam ljude tim informacijama. Kao da je bilo kog briga što su groupi devojke ponovo hit. (Momci, šta da vam kažem, idealno je vreme za osnivanje indie benda. Casual sex sa obožavateljkama se prosto podrazumeva).




Kad sam već kod groupie devojaka, na tu temu preporučujem pogledati omiljeni film o muzičkim kritičarima ikad (koji je i oskara za scenario pošteno dobio) Almoust Famous. Nagradno pitanje glasi koja domaća glumica neodoljivo podeća na Kate Hudson.











Eto, viš, nikad kraja.. Sad bi lako od Kate Hudson, prešla na Lisice (jeste, ima veze sa nagradnim pitanjem), pa onda na reditelja tih Lisica, onda na priče o fudbalu, na ljude koji se nekim čudom u ama baš sve i svja razumeju, na intelektualne sponzoruše, kako ih je nazvala jedna moja drugarica dana i ko zna na šta još. Potpuno bez koristi, čisto iz besa.

2 Comments:

Blogger Ziggy said...

Ej cao, hvala na poseti. Evo ja da uzvratim istom merom. Interesantan blog :) i razmisljanja. Svidja mi se sto volis The Strokes, moj omiljeni bend. Novi album samo sto nije. Puno pozdrava.

Ziggy @ indiesurfer.blogspot.com

p.s. pitam se da li si znala da pricam tebi poznat jezik :)

30 November, 2005 10:47

 
Blogger luzerka i jadnica said...

recimo da sam mozda, mozda pretpostavila...

cim me nauce kako da postavljam likove (a sinoc sam umalo pomislila da sam uspela) ocekuj link na tvoj super indie blog :)

30 November, 2005 11:23

 

Post a Comment

<< Home