Sunday, December 04, 2005



Koncept



Izraženo snažan koncept ovog bloga me onemogućava da postujem bilo šta što bi moglo da se protumači kao izraženo ozbiljno ili nedajbože smisaono i duboko. Manje više, ono na šta mogu da se skoncentrišem su raznorazni fenomeni koji imaju manje ili više veze sa popularnom kulturom. Dakle, sad ste shvatili koncept. Možemo dalje.




U pozadini, pred spavanje, svira, novi (još neobjavljeni - oh, da kakva sam kraljica piraterije) album jednog od omiljenih nerdaških bendova (jeste u pravu ste, govorim o Belle & Sebastian), a u istom folderu za buđenje je namenjen budući album superheroja iz posta br. 2, The Strokes-a. Tako su zahvaljujući pirateriji, i brzoj internet konekciji, u prvoj četvrtini sledeće godine ostala samo još dva albuma koja nestrpljivo očekujem (recimo samo da se radi o dva moja omiljena solo autora, i da oba albuma treba da se pojave u martu. any ideas?), i malo mi nekako krivo što mi je to uzbuđenje na neki način uskraćeno. Jes čitav taj demokratični koncept dostupnosti svega u neku ruku sjajan, ali isto tako sve lako može da se pretvori u panično skupljanje smeća koje nikako ne stižete da preslušate, i nemate pojma zbog čega vam stoji na hard disku.


Out of context: ovaj fini dečko iz Španije koji je prokomentarisao prethodni post je samo potvrdio moju teoriju o bezmalo bratu blizancu Juliana Casablancasa, pitajući me da li je na fotografijama par redova niže baš taj
brat blizanac. Za koji dan možete očekivati razrešenje misterije, nekoliko fotografija itd... U međuvremenu, možete hintove da šaljete kroz komentare...



Mnogo mi se spava.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home