Tuesday, January 02, 2007

nađi grešku!

e a sad stvarno, jedan pošten post.

verovatno prepun tajping mistejksa, kao i svi pre njega. al' ozbiljno kad pročitam prethodni post, muka me uvati, nit manjeg posta, nit više grešaka u kuckanju. 'zvinjavam se, i proglašavam iste te greške svojim trejdmarkom, dakle od sad se više neću ni truditi da ih ispravim.
uostalom poznajete li bilo koga ko je na naslovnu stvarnu svog godišnjeg rada napisao gramatizacija umesto dramatizacija, a onda navrat nanos prepravljao kemijskom olovkom, pre nego što su profesori pokupili radove iz biblioteke?

hmmm, malo mi bed da pišem o diplomskom, koji se desio pre čitave dve nedelje. da je bilo lako, bilo je, sad me je samo blam što to nisam mnoooogo ranije uradila. (i ne, neću vam dati dramu na čitanje)

posle 'volike pauze, više ne znam ni gde bih počela, šta sam vam rekla šta nisam, dal sam vam preporučila The Long Blondes dal nisam (sve i da nisam, sad preporučujem. kao što vidite Kate Jackson je osoba sa kojom bi svaka žena vrlo rado menjala garderobu).





za one koje interesuju mtv2 faoriti, leakovao je The View album, pokušajte da ga pronađete.
najzad sam pre neki dan ukačila Klaxons na mtv2 godišnjoj listi, naravno na prvim mestu, i po prvi puta mogu za sebe da kažem da sam matora za to i da ja to niš ne razumem. mislim, carevi su momci, iskidala sam se od smeha i na stajling, i na video, i na muziku, ali ajte pošteno - ko to još može da sluša?





kad smo već kod albuma koji su procureli na mrežu - danas skinula, upravo preslušavam novog Partick Wolf-a Magic Position (ima čak i jedna vesela pesma - naslovna naravno). znate da njega uvek preporučujem, iako mrzim umetničarenje i mnogo-sam-čudan-i-neshvaćen likove (pogledajte samo na šta liči :P), šta znam, na ovo sam se navukla.

čeka me mučan posao pravljenja liste najboljih albuma i koncerata iz prošle godine, nemam pojma kako ću sa tim da se izborim, sigurno sam još prošle godine kukala koliko mrzim take stvari.

za savete kako da se izborim sa tom mukom, i za sva ostala dopisivanja, skuckati mejl na luzerka@gmail.com
smorio me prazan inbox

3 Comments:

Blogger Sir Marić Milan said...

E, zakaj te nema na forumu?

08 January, 2007 22:06

 
Anonymous Anonymous said...

mozda ces napisati ponovo nesto ako nadjemo gresku?
/na naslovnu stvarnu/

01 March, 2007 17:53

 
Blogger palchica said...

dobro BRE... dokle će ovde stajati samo ovaj jedan pošten post, ha?

23 March, 2007 03:01

 

Post a Comment

<< Home