Thursday, July 20, 2006

ruku na srce, imala sam i boljih postova

kako popularnost ovog bloga fantastično raste lejtli, sve se nešto mislim - red je da napišem neki apdejt, da usrećim ovu 841 osobu koja je koznakakvom greškom kliknula na ovaj blog, a ne znam o čemu bih pisala.

utisci sa exita potpuno izlapeli, a ionako sam napisala dejbajdej riport na popboks.com/forum, pa koj je pročitao pročitao, ko nije... nisam mu ja kriva što ne rovari malo više po sajberspejsu.
bar sam za uspomenu na luzerka@gmail.com dobila fotografiju svog potiljka sa nastupa Morrissey-a. što je, da se razumemo, vrlo lepo...

da sam zverala po ulicama u potrazi za inspirativnim bloggerskim pričama jesam, al nisam videla ništa zanimljivije od japanki na štiklu i golišavih stomaka.
odgledala Alfie-a sa Jude Low-om, i ajd, da priznam, sve je tu lepo izdizajnirano, super su mu one roze košuljice i gucci odela kupljena na diskauntu, vespica je olala, ali!!!!

jel može neko da se potrudi da mi objasni zašto je Jude Low dobar frajer? i otkad su to ljudi koji tako očigleno izgledaju ZLO dobri frajeri?

mjuzički izbor mi se i dalje svodi na špance, onda Her Space Holiday (možda će Ian Brown u jednom trenutku poželeti ovako da zvuči) i Monkey Swallows The Universe (skormna produkcija, singalong pesmice i povremeno zviždanje uz iste).

prodavanje talenta đavolu je polako počelo da se otplaćuje, pa će letovanje iz bašte najverovatnije da se seli na neko od hrvatskih ostrva. u tom smislu ključna dva pitanja (kilograma?) i dalje stoje. zato nemojte molim vas u komentarima da mi spominjete nikakve torte, patišpanje, sladolede i ostale neodoljive stvari.

btw, kupala sam se ovde, i stvarno je ko na slici, a stavljali su ga i u razne reklame.

6 Comments:

Blogger Davor Z. said...

Ma samo ti pishi, i ja napishem nesto pametno jednom u sto postoVa... ali u osnovi bitno je da se piše... Pišem, znači postojim... što bi rekli Tatari :)

21 July, 2006 00:16

 
Blogger luzerka i jadnica said...

@ tamo neki m.
malo pesak, al uglavnom sitsitan šljunak. malo dalje od plaže ima i kamenčića, pa kad ti je dosadno moš da gađaš nemačke turiste

@šmizla - kupala se pre tačno tri godine. i želim opet.

jaooo, jel zna neko koliko je daleko split od herceg nvog u kilometrima?

28 July, 2006 20:24

 
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

On samo zna sta hoce. Slobodan je

02 August, 2006 11:13

 
Blogger luzerka i jadnica said...

ihhh... 250 km mi zvuci mnogo, al kad se podeli na par dana... valjda ce da bude okej.
@sirano - ko zna sta hoce, jude low? :cofused:

02 August, 2006 12:52

 
Blogger luzerka i jadnica said...

hihi, evo me u internet kafeu, a kad se vratim sa letovanja pisem. nej da brigas smizlo ;)

13 August, 2006 10:35

 
Blogger snuffer said...

Evo, polako se vracamo blogovanju, vidim... Moja plaza na Dunavu je pljunuta ova sa tvoje slike :) Ipak, meni je bila dovoljna ovoga leta.

22 August, 2006 08:44

 

Post a Comment

<< Home