Monday, October 09, 2006

hot njuz

prva hot, i ne tako vesela vest, je da se ponovo približava onaj prirodno depresivni period u godini, kad sam uopšte počela i da se zamlaćujem još jednom od internet navlaka koja se zove blog. so far so god , još uvek sam natprirodno vesela i prirodno brbljiva, osim kad sjebem neki posao, i onda ćutim i gutam knedle, čekajući da se neprijatni telefonski razgovor završi.
uzbudljive stvari u prethodnih mesec ipo (:blush: i to poveći, zato što sam lenja bloggerka), a da se tiču muzike... hmmm, vidim da se po raznim bloggovima pominju repetitor-i, pa hajd da podelim pohvalu i fanovski urlik i ovde. klik na myspace.com/repetitor to see more detalja.
*Erlend Øye (kopipejstovala sam ovo Ø, čisto da ne pomislite da slučajno znam gde se na tastaturi nalazi) ima novi bend. mislim, to je već bajata vest, ali sam u prethodnih mesec ipo najzad preslušala taj Whitest Boy Alive album. preporučujem, iako ne sa prevelikim oduševljenjem. mada prijatnost raste, iz slušanja u slušanje.(skroz off - pomenu jedan drugar da Erlend liči na tipa iz reklame za Kit Kat)

kao antidepresant po buđenju odlično i fenomenalno može poslužiti s/t album, kako se čini, vrlo omiljenog (valjda) brazilskog sastava Cansei De Ser Sexy. hit pesma Music Is My Hot Hot Sex.
novi Decemberists slušajte kada imate neka posla za kompjuterom, a nove Killers-e samo kada vam u posetu dođu drugari (i naročito drugarice) koji mnogo vole Killers-e.

i dva šejmful konfešna na kraju:
1.itekako planiram da idem na koncert Duran Duran
2.gledam Velikog Brata, povremeno, a par puta čak i organizovano, s prijateljima

sad ste slobodni da me ogovarate, pljujete i nipodaštavate. baš me briga.






*sad sam se več stvarno razbesnela, iz nekog razloga ne mogu da stavim slike u post! argh!!!

5 Comments:

Blogger popkitchen said...

Cansai nisu lose, mada su malo napicene, traze taj efekat odusevljenja njihovim arty farty tekstovima.

Ko ti je favorit na VB?

09 October, 2006 10:35

 
Anonymous Anonymous said...

velkam bek!
cansai nisu lose, ali je to preveselo za mene, rekla bih, mada, ko zna. svidja mi se snowden i sleepy jackson od tih novoizaslih zanimljivosti.
vb nisam gledala, ali nema nipodastavanja za one koje to cine, svet se ionako deli na egzibicioniste i voajere:) (ovo se ladno rimuje). ja jos uvek ne znam gde pripadam, valjda u ove prve, ali stidljive.

09 October, 2006 17:54

 
Blogger luzerka i jadnica said...

hey, koliko fine ženske publike na blogu :)

omiljena mi je, za sad ova histerična mesarka. ne znam, ja čitav koncetp reality show-a doživljavam kao ismevanje ljudima koji su dovoljno budalasti (da budem blaga) da se tamo pojave.

sto se tiče brazilki, vesele jesu, a i imaju oni stvar arty bitch, te im opraštam arty/smarty tekstove.

10 October, 2006 17:24

 
Blogger snuffer said...

B92 ne dobacuje svoj signal do moje kuće, pa VB ne gledam, ali već znam sve aktere. Ludilo! Decembarce mnogo slušam, a čekam Bad Musica da dovede The Singing Loins u BG, pa da polegamo od piva! Senka, budi dobra i valjda se nekada i vidimo (indie-go, perhaps).

18 October, 2006 11:10

 
Anonymous Anonymous said...

domaca i strana muzika http://www.yugomania.com/

15 April, 2008 19:31

 

Post a Comment

<< Home