Saturday, April 08, 2006

Opet brojač





Bezmalo jutros nisam pala sa stolice od šoka kad sam na view my complete profile videla da imam preko 600 puta pregledan blog/profil. I sad se sve nešto razmišljam da li to znači da je preko 600 ljudi gvirnulo na moj blog, ili je sveukupno pregledan oko 600 puta.

U svakom slučaju, nije malo za lenjivicu koja je napisala 12 postova za pola godine.

Sad sve vreme lomim glavu ko su ti ljudi što me čitaju, i koji je razlog toj posećenosti. Čak me malo hvata i frka. A onda naravno, ko i svaka druga besposlena osoba krenem da razmišljam o tome dal se mogu zaraditi neki novci bloggovanjem. as if...



Za sve readere kojima se ne mili ostavljati javno poruke u dnu svakog posta, otvorila sam imejl adresu luzerka@gmail.com (znam koliko je glupo ostavljati adresu vako javno i da me očekuje tona spamčine već za pola sata, al gmail to onako intelignetno odmah šutne u spam folder tako da bašmebriga). mošte slati i pesme, ili se samo dopisivati, i objasniti mi kakotodamečitate. zašto, zašto, zašto?



Preslušala, fajnali, novi Concretes - In Colours. Lep je album, baš u onom klasičnom smislu reči lep, možda sam se malo, ali sasvim malo razočarala, pošto sam imala u najmanju ruku great expetations. Ne znam zašto mi odmah čim pomislim na Concretes na pamet padnu Cardigans, iako muzički nemaju mnogo veze jedni sa drugima. Valjda su Concretes danas sinonim za pravi pravi pop, kao što su ovi drugi bili pre desetak godina. (pažnja na slici se vidi samo 3/8 benda)

7 Comments:

Blogger snuffer said...

Ja te čitam takođe zbog Adama, inače...
Nadam se da ti nisam duplirao DVD, te da ti se dopao. Pozdrav.
D.

10 April, 2006 13:00

 
Blogger dusha said...

Preko prijateljevog bloga,link ka drugom blogu,preko njega ka nekom sasvim drugom i onda,napokon,tvoj! Tako sam ja došla do njega,tj. tvog bloga! Nije loše to surfovanje po blogovima,ne znam jeste li probali? Pozdrav

11 April, 2006 20:59

 
Blogger luzerka i jadnica said...

Ju, stigo mi prvi spam komentar!
@snuffer - nije dupliran DVD, i svidža mi se. mucho gracios
@miss scaci shel - adama greena ne možeš ne voleti. i naravno da me zanima. pišemo se pa se dogovaramo
@dusha - surfovala par puta po blogovima, izgubila čitave dane... nedelje... zarazno je.

12 April, 2006 16:08

 
Anonymous Anonymous said...

Nisi ti jadna.Ni luzerka.
Sve najbolje.Noel

12 April, 2006 16:58

 
Blogger luzerka i jadnica said...

noel, maj frend, nisam baš sigurna koji si.
al za pojašnjenje pojmova, luzerka&jadnica odsurfovati na prvi post ovog bloga, tamo negde iz novembra.
inače, hvala lepo :)

13 April, 2006 10:34

 
Anonymous Anonymous said...

sto bih morao da budem nekoji? :)
jedna od retkih cari blogova je da odlutas i naidjes na nesto zanimljivo ili blisko ili simpaticno.
razumem ja to tvoje amnestiranje od kojecega tim nazivom.
razmisljanja na koje si me uputila su sasvim normalna i ok i opravdana.uzivaj.

13 April, 2006 12:12

 
Anonymous Anonymous said...

...fantastično odličan muzički izbor/ukus...

17 April, 2006 02:11

 

Post a Comment

<< Home