Thursday, July 26, 2007

fit your size

ajm bek.
makar na pokoji besmisleni redak. uz malo više rant-a, malo manje pop kulture, makar za prvi povratnčki post. (planiram da vam skuckam plejlistu iz poslednjih godinu dana, u jednom trenutku, ali me morate podsećati na isto) mož se još i desiti da pomislite da mi je neko ukrao šifru i preuzeo nalog, pa skribomaniše umesto mene.
elem, rant na pordavačice koje su mi rekle, kada sam im tražila farmerke u svom broju (29, na ženu visoku 178cm i tešku do 60kg +-1) rekle da nemaju tih većih brojeva. nedeljama zatim bezuspešno sam pokušavala da pronađem kratke farmerke ili pantalone u svom broju, al' cvrc. 28 ima di' oćeš, ruku na srce, veliki procenat istih uspevam i da zakopčam, ali pogled u ogledalo izaziva gađenje spram sopstvenog tela a naročito spram svog (inače obožavanog i omiljenog) okruglastog stomaka. 30-31, na stranu što spadaju, već mi obično iz istih izviri i pola dupeta čim se makar malo savijem. bezmalo sam odustala od šopinga.
a onda u sred pms-a, kada sama sebi obično izgledam kao deformisana godzila, i imam običaj da kupujem za dva broja veću odeću kako bi prikrila tu strahotu, naletim na jedne baš u mom broju. i voila, stoje mi za čistih 10! ma kakvih 10, 10 ipo, at least. :kul pogled:
gotovo radno vreme, izlazim. kucamo se ovi' dana. garantovano.

2 Comments:

Blogger a@super|studio said...

ne znam kako ću se sada odvići od apstinencije. pih, kad si se i vratila... ti... broju 29!

26 July, 2007 19:51

 
Blogger luzerka i jadnica said...

ma pusti, samo još da se ne sazna koji broj cipela nosim, onda sam zanavek obeležena tim velikim brojevima.

btw, sori za kašnjenje odobravanja komentara načisto sam zaboravila da sam uključila opciju approve comments, a onda sam i zaboravila kako se ista koristi.

03 August, 2007 14:46

 

Post a Comment

<< Home