Monday, December 12, 2005

Stvari bez kojih ne mogu, ni na jedan dan



Sinoć, poprilično kasno, u jednom od onih besmislenih surfovanja internetom, iz čiste dosade, naletim na test koji se bavi procenjivanjem vrednosti čoveka. I to onako, baš materijalno. Kad popuniš test, oni ti sve presaberu i daju ti rezultat u američkim dolarima. U MILIONIMA američkih dolara. Priznajem malo sam lagala, (mislim, ko ne bi lagao, kad za prosečnu građu dobijaš samo 50-tak hiljada dolara, a za atletsku 130), na neka pitanja nisam umela da odgovorim – koji moj SAT test, ko to u Srbiji uopšte radi? Al da sam se opako približila cifri od 2 miliona dolara, jesam. Tu su mi pripomogle zelene oči (vrede pet puta više od smeđih?!), visina (ukoliko niste znali – što viši to vredniji), i to sto sam na pitanje Are you addictive person? Odgovorila sa NE! Kakva laž!


Poslednjih 15 godina ni dva sata ne mogu da izdržim a da ne namažem usta labelom ili nekim drugim lipbalm-om. Ne mogu da izdržim. Peku!

Pre tri godine sam prvi put kupila noćnu kremu protiv bora, i mazala je redovno svako veče. U međuvremenu koža na licu je počela opasno da me zateže ako nije namazana debelim slojem neke kremice. I ja tako mažem. Stalno.

Između ostalih, svakodnevno posećujem websajt www.thesun.co.uk – ne mogu bez celebrity tračeva i photo specijala.

Ponedeljkom izjutra proveravam liste albuma i singlova.

Hoću da poludim kad nekim slučajem zaboravim da ponesem sa sobom mp3 plejer. A tek kad baterija crkne!

Bez daljeg nabrajanja nekih drugih stvari bez kojih ne mogu da zamislim da započnem dan: pesma za dobrojutro i razmrdavanje (ili čitava plejlista), i doručak uz TV...

Are you addictive person? Hell Yeah! Very addictative

Džaba dva miliona dolara. E baš!

5 Comments:

Blogger luzerka i jadnica said...

tell me something i don't know!

znaš ti koliko me je njih bezuspešno pokušavalo da "skine" sa labela.

nego, recite, jel se vide ovi i-podi il da aplodujem slicicu ponovo?

13 December, 2005 00:17

 
Blogger Sir Marić Milan said...

Vidu se.

I daj link da vidim meri li test preko 10 milki :D

13 December, 2005 16:37

 
Blogger snuffer said...

Evo ga moj prvi comment: no comment! Cure nemaju vrednost (osim pojedinih koje imaju), kako reče neko nebitan.

14 December, 2005 12:03

 
Blogger luzerka i jadnica said...

pneznam... nije bash da nosim vruce pantalone, lako mi je ipod iz dzepa izvaditi... to je ono sto napravis sebi lepo plajlistu u itunes-ima, snimis je, i onda slusas. bez da te ometaju moroni sa radija

17 December, 2005 00:23

 
Blogger luzerka i jadnica said...

ja imam superfancyexpensivemp3player! nja! :P

17 December, 2005 10:45

 

Post a Comment

<< Home