Friday, February 10, 2006

Opet piraterija




Najfriškiji album u mom plejeru zove se Jacket Full Of Danger. Superheroj jednog od prethodnih postova Adam Green je potpisnik istog, a zvanično izlazi u prodaju... pa, negde u martu, recimo.
Reći ću samo: 15 pesama - 30 minuta i 20 sekundi. Neki ljudi (Adam Green, na primer) očigledno mnogu da mutiraju i na pragu dvadeset i pete, dok se drugima to dešava u petnaestoj.
I ne brinite, nepristojan je kao i obično...Just to get the picture, navodim stihove I wanna bone you (lol, lol, he said bone you :P)
e, da i u drugoj pesmi je pokrao Strokes - Leave me alone, I'm in control... wtf?

A propo talenata o kojima sam kukala u prethodnom postu. Kanda jesu malko precenjeni, al da ga jebem, džaba ti rad kad si nula talentovan! mislim, lepo je kad se ljudi trude, al... stvari nikad nisu tako jednostavne. Sve se računa.

Anyway, ovu spisateljicu nećete videti kako sa velikom šoljom crne kafe prilazi oldschool pisaćoj mašini i u naletu inspiracije u transu zapisuje stvari koje joj, valjda, sam bog odnekud diktira. Nego lepo, pola sata-sat-dva-pet svaki dan, word dokument, najudobnija tastatura. posao ko posao. i za stolara moraš da budeš talenovan, al to ne znači da ne moraš da rmbaš.
mada kad vidim ovu tajpvrajtericu sa slike, odma poželim jednu.

6 Comments:

Blogger snuffer said...

Hehe. Uspeo sam doci do Greena u petak i bio je dovoljan weedkend da mi zaposedne winamp i ne pusti nikog drugog na listu... Opasan mladic! Hvala luzerki na finoj preporuci.

13 February, 2006 10:57

 
Blogger luzerka i jadnica said...

opasan, nego šta...

ja još ne nabavih Isobel Campbell And Mark Lanegana... pokušala preko vikenda sa soulseek-a, al je svima na čekanju.
a čula sam jednu pesmu na radiJu i sad mi se baš sluša.......

13 February, 2006 13:07

 
Blogger snuffer said...

Brzo, brzo!!!
http://rapidshare.de/files/12961886/Isobel_Campbell_and_Mark_Lanegan_-_Ballad_Of_The_Broken_Seas___2006_.rar

13 February, 2006 16:37

 
Anonymous Anonymous said...

sto se tice multitalentovanih likova, ma i mene nerviraju. ne bukvalno, kao imam nesto protiv njih, nego onako. oni sto im sve ide od ruke. jebote, ja uzmem jednu stvar da radim i na toliko problema naidjem da se smorim za 3 zivota.

15 February, 2006 16:12

 
Anonymous Anonymous said...

skinuo sam Mull Historical Society al me traži pass. vidio sam da si ga skinula pa ako mi možeš dat pass. hvala!

15 March, 2006 15:56

 
Blogger luzerka i jadnica said...

a ne... ja sam kupila mull historical society pre par godina.
sorry. možda da pitaš na blogu gde je link postavljen

16 March, 2006 14:22

 

Post a Comment

<< Home