Thursday, February 02, 2006

Argh! Grrrr!


Mnogo sam nervozna, i mada sam svesna da je nabrajanje svih stvari koje me nerviraju prilično neproduktivno, i da retkokad iz toga zna da proizađe nešto dobro, ne merem da se suzdržim, moram nabrajati!

mnogo me nerviraju multitalentovani ljudi. ili to, il sam isfrustrirana što nisam jedna od njih. mislim, kako je nekom bogomdano pet raznih talenata (i peva, i slike, i igra, i piše...), a meni jedan jedini, i još ga ja ni ne izrabljujem koliko treba. fala bogu, bar umem da multitaskujem. i to bolje no što drugi očekuju.





onda, mnogo me nerviraju mid20s mamurluci. nekad je bilo tako lepo, mogao si da mešaš pića - otspavaš dva-tri sata i probudiš se ko nova. sad mi propadne ceo dan, i još zaboravim da čestitam drugarici rodjendan.

mrzim kad mi niko ne prokomentariše blog, jer to znači da nisam napisala ništa interesantno, iako sam se potrudila da sve zamaskiram nekim sličkama, stihovima iz pop pesama, i ponekom psovkom. (jbte, pišem ovo, a nisam sigurna dal sam uopšte opsovala na blogu. )





Zato su mi najbolji drugari u poslednja dva dana: Brufen (400miligramski, sa tendencijom da pređe na 600), Strepsils (ne možem da pričam, al bar da pišem namesto toga), Eferalgan (bljaks, pijem ga na eks) i solo album Jenny Lewis (with the Watson sisters) - Rabbit Fur Coat (e, ovo već greje, ali pomaže i protiv temperature).

3 Comments:

Blogger snuffer said...

Nemoj tako operatore. Jenny je opasan album usnimila (jbga, to je moja miljenica) i za nju ide uvek hi-preporuka! Sve mi se cini da ova Luzerka zaboravlja svoje vrednosti zarad komentarisanja tudjih multi-hyper-sto-komada koje kao po pravilu pojedinacno ne vrijede ni 1/10 od te 1 koju je stidljivo spomenula. A mozda jednostavno talenat ne treba vrednovati? Ipak, talenat jeste opojna droga...

03 February, 2006 12:54

 
Blogger Ziggy said...

ej luzerko znam da bi ovo moglo da ti se svidi

Adam Green - Jacket Full Of Danger 2006

http://www.megaupload.com/?d=98SZNYKF
www.MatRiks.Info

ziggy @ indiesurfer.blogspot.com

08 February, 2006 18:23

 
Blogger luzerka i jadnica said...

uh, pa fala, ziggy...
sve mi nešto neprijatno da ti kažem da sam ja album već nabavila.

nego, kako to zvuči?

09 February, 2006 20:39

 

Post a Comment

<< Home